10 frågor och svar om mig själv!

10 Frågor om dig själv
Ditt namn?Amanda
När fyller du år? - 18:e Juliii
Har du någon piercing eller liknande, och var? Hål i öronen (som typ växt igen) och ska göra snakebites och tungan när jag fyller 18 om ett halvåååår
Hur är du som person? - Agressiv, helst glad, ärlig, snäll, känslig.
Vilken årstid är bäst? - Sommaren/ Vintern!!
Vad tycker du mest om hos dig själv?Lite olika saker, men mest gillar jag nog min längd.
Vad är du bra på? - Skriva, älskart!!
Vem älskar du mest på denna jorden? Mina vänner & Mormor & Morfar.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – Beror på vem det är, annars ensam, så skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0