10 saker jag hatar & älskar

10 saker jag hatar
1. Att få skit för nåt jag inte ha gjort
2. Att förlora en vän.
3. När folk använder grupptryck eller vad man ska säga
4. När man förlorar en kille som man vill ge allt.
5. När jag är svag.
6. Att gråta.
7. Fittiga "vänner".
8. När en person lyssnar på sin brud/kille och dissar han/hon dissar ens vänskap.
9. När kompisar/lärare/"mamma&pappa" inte litar på mig.
10. När man blir kär i sin bästakillkompis.
10 saker jag älskar.
1. Älskar mina ÄKTA vänner.
2. Älskar att se mina vänner glada.
3. Att vara kär.
4. När folk ler mot en.
5. Folk som är sig själva.
6. Killar som är ärliga.
7. vänner som stöttar en.
8. att shoppa
9. Att alltid prata ut med folk.
10. Att vara lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0