14:55

Ibland kan jag bara känna att jag vill förstöra hela mitt liv, festa bort allt jag har och bara typ skita i allting som betyder något. Inte för att jag mår dåligt på något sätt, utan bara för att veta att jag kan leva hur jag vill.. 
Hade inte tänkt göra det så ingen behöver oroa sej men jag kan tänka så ganska ofta. 15-16 år var en bra tid, då kunde man hålla på så och inte ta ansvar för något, för då var man ändå en omogen tonåring. Jag har verkligen förändrats! Har blivit tråkig, enligt mig själv. Jag gick in i ett förhållande och blev tråkig. Jag var verkligen inte mig själv har jag märkt nu efteråt. Jag är en helt annan människa som singel, tänker på ett helt annat sätt och mår mycket bättre.

äh jag vet inte. Jag behövde bara skriva av mig. Men det där är en tanke..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0