I wish you where here..

Sometimes i just want to be alone, forever alone.
Det finns så mycket tankar, tankar och funderingar som jag inte kan berätta för någon, kanske pratar med väggen ibland, eller med hundarna. Men det hjälper ju inte mig så mycket. Det är så mycket tankar som vill ut.
Jag vet inte hur jag ska göra.. Det finns en person som jag kan prata med allt om, men han är inte hemma nu, han är i Tyskland. Och visst, nästan alla säger "Men vafan.. Du kan ju snacka med din bästavän?!?" Men nej, sådant är inte fallet, han är upptagen med massa annat som är viktigare för honom, en tjej till exempel. Men vad gör det? Jag är väl den som alltid klarar mig själv.. Men om jag inte vill klara mig själv då? Om jag faktiskt VILL ha någon att prata med, ventilera mina tankar med, och inte bara hålla allt för mig själv, vad ska jag göra då? För det finns ju ingen att prata med. Åh.
Och den här kompisen som är helt upptagen av en tjej, han är min bästavän. Men inte ens han ser att jag mår dåligt, och det brukar han göra, vad är felet då? Ägnar han för mycket tankar åt tjejen han pratar med? Eller?
Kan inte någon berätta vad jag ska göra?

Nu kommer han, så kan inte skriva mer. 
Men ska ta mig in i duschen en snabbis och sen ta mig ut på en promenad, helt själv, bara jag och musiken!

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: jaao, troor jag vet vem du är faktiskt, känner du Fina och Fia? Och brukar äta på snäckan? :)

2012-02-16 @ 22:00:20
URL: http://juliadahls.blogg.se/
Postat av: JENNI ~

Sv; Har precis gjort ett länkbyte och ska försöka att inte göra det så "tjatigt" om du fattar ^^ så tackar nej den här gången! KRAM C:

2012-02-16 @ 23:19:38
URL: http://blessedwithnotes.blogg.se/
Postat av: mallan - lika färgglad som regnbågen

Sv: Verkligen!

Är tyvärr inte så mycket för länkbyte o har inte alls många läsare faktiskt haha, så det gör nog tyvärr ingen skillnad..:(

Men jag kan ialf gärna följa dig via bloglovin om du har det :) O du mig kanske? hihi!

2012-02-16 @ 23:54:42
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: Fia/Sofia som umgås med Fina :)

Haha jo förståss, men du har blått hår va? För isf vet jag vem du är. :)

2012-02-17 @ 00:16:28
URL: http://juliadahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0