Jag slåss och håller kroppen varm..

Tjo babys!
Sitter här vid datan där jag har tillbringat en del tid idag, mest för att svara på era underbara kommentarer men också uppdaterat en del och kollat inlägg på bloglovin'. Har även bakat cupcakes idag, helt underbart söta blev dom, men dock inte goda.. Men kan tänka mig att baka dem så kan familjen äta dem, för de tyckte ju det var gott!
Ska även färga myggans hår snart om vi har handskar hemma, men det märker vi snart!
Tänkte gå ut på en promenad senare också, bara för mig själv, kanske ta med mig Roy eller något och bara lyssna på musik & lalla runt i min egna värld!
Klicka på bilden ovan för att komma till min underbara spotify-lista! :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ah okej! Hitta en familj som pratar engelska i så fall. Typ super bra sätt att lära sig språket på. Barnen pratar Tysk/engelska, så lär mig tyska varje dag! hehe

2012-02-16 @ 19:38:07
URL: http://saretard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0