kul.

1. Fullständigt namn? - Amanda 
2. Exakt ålder? - 17
3. Vart bor du? - Fosterfamilj
4. Bor tillsammans med? - "Mamma" & "Pappa"
5. Husdjur? - två hundar
6. Färg på ditt hus? - vitt
7. När är du född? - --
8. Klass? - Iv 
9. Vilket år tar du studenten? -  2013
10. Något jobb? - lever på mitt studiebidrag 
11. När ska du sova ikväll? - never
13. Duschat idag? - ja
14. Kramat någon idag? - ja
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit? - kebabtallrik
17. Dagens klädsel? - Mjukiskläder
19. Dagens sötnos? - Minsta syster
20. Dagens roligaste? - Att träffa Bosse :)
21. Har du många vänner? - klarar mig
22. Hur många har du kysst? - jag vet inte
23. Vem kramade du senast? - --
24. Hur många vill du ha sex med? - wat??????
25. Hur många har varit otrogna med dig? - en vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? - naaaae
28. Vem pratade du med i telefon senast? - --
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - vet inte

FAVORIT:
31. Film? - Mamma Mia
32. Låt? - Skillet - The Last Night
33. Mat? - =???
34. Dryck? - vatten
37. Stad? - Vet inte
38. Land? - caribbien
39. Ämne i skolan? - läsa
40. År? - 94

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Alle
42. Personen du kysste? - Alle
43. Gången du spydde? - --
44. Gången du grät? - Idag
45. Pizzan du åt? - --
46. Gången du var i göteborg? - i somras
47. Gången du var i stockholm? - flera år sen
48. Gången du var full? - --
49. Gången du var hög? - aldrig vart
50. Personen som såg dig gråta? - jag minns inte

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - fest
54. Tv-spel eller datorspel? - data
55. Singel eller upptagen? - beror på
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - hahah inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - Big brother
60. Svart hår eller blont? - svart
61. Blåa ögon eller bruna? - bruna
62. Choklad eller lakrits? - choklad antagligen
63. Göteborg eller stockholm? - götet
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - fanta
66. Pizza eller kebab? - kebab
67. Randigt eller prickigt? - prickit
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - olika.. haha skoja men leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - dom som står mig nära 
71. Personer du hatar? - --
72. Personer du har haft sex med? - --
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - en?
74. Glassar du ätit på en dag? - hahaha går inte räkna
75. Gånger du gråtit på ett dyng? - det minns jag inte
76. Gånger du haft minnesluckor? - jag vet inte
77. Piercingar har du? - öronen men ska ta smiley & snakebite & ögonbryn & tunga
78. Personer du saknar just nu? - några
79. Gånger ditt hjärta brustit? - för många

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - den jag senast kysste 
81. Ska du träffa imorgon? - ingen aning?
82. Sjöng du senast för? - väggen
83. Hade du senast en konversation med? - pia
84. Spelade du tv-spel med senast? - vet inte
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - ingen
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - finns väl några
87. Förtjänar att dö? - peddon
89. Vill du sova brevid inatt? - --

VAD:
90. Gör dig glad? - när jag umgås med folk.
91. Gör dig ledsen? - när jag är ensam.
92. Vad vill du helst göra nu? - slåss
93. Önskar du att du slapp göra? - gå på toa, orkar inte men jag måste
94. Vill du ha nu? - en kram & någon som säger typ "jag älskar dig" eller nåt, eller bara ett sånt sms..
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - systemkamera
96. Längtar du till? - jag fyller 18
97. Tycker du om dina betyg? - skiter ja i 
98. Är det bästa som har hänt dig? finns så många underbara saker så jag inte kan välja en.

Kommentarer
Postat av: Anki

Vad kul!! Kan jag låna listan?!

2012-02-12 @ 00:33:02
URL: http://baraanki.blogspot.com
Postat av: Madelene - allt om min tokiga vardag!

Kul att läsa alla svar :) till din fråga ang böckerna - flyga högt var en chock, underbar! De andra böckerna är en anteckningsbok med inspiration till min egen bok, grabben i graven bredvid( sjukt mycket bättre än filmen!) och våldtäkt & romantik.. Knepig bok den sista men ändå okej!

2012-02-12 @ 01:50:54
URL: http://Http://madde91.blogg.se/
Postat av: ▲ Mohammedi's™

HEJ! ;) Det är en busenkel och stor tävling på min blogg!

Jag älskar när folk är med och deltar ,det är alltid kul om fler som är med. Och det skulle vara

KANON OCH ROLIGT om du ville också tävla, det är busenkelt ( man vinner en valfri vara, som tex klockor, smycken, kläder, saker , iphone sakl osv.. :

KLICKA: http://mohammedis.se/2012/february/vinn-300-presentkort-fran-runnsseerikasga.html#comment



MASSA KRAMAR FRÅN MIG TILL DIG!

2012-02-12 @ 11:04:35
URL: http://mohammedis.se
Postat av: hanna ♡

tack!:D

2012-02-12 @ 12:14:32
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Ellie

Hej! Fin blogg! Kolla gärna in min och mina kompisars blogg ;)

2012-02-12 @ 15:19:31
URL: http://epacfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0