Svalkar vinden, värmer solen, ser du något bakom molnen?

var man inte trött innan så är man det nu, vi har en schäfer-valp hemma så nu jävlar är det fullt ös med både Roy & Rex (den nya)!
Nu ska vi se om Mammor & Minimodeller är roligt! :)
Har gått runt i en dimma de senaste dagarna. Känner mig helt.. tom.
Kan man bli uttråkad såhär snabbt? är det tristessen som skapar det där hålet?
Vad ska jag göra åt det, ska jag göra något åt det.
Jag har insett att det har känts såhär hela tiden egentligen,
Vill känna mig levande. Får väl börja med någon extemsport eller bara bada iskallt ibland.
Jag trodde att jag kastade mig ut genom att flytta, som att det skulle göra någon skillnad. Hade det blivit som jag trott att det skulle bli skulle det nog inte kännas såhär.
Men skitsamma. Det är jag som är problemet och det är ju bra, då kan jag lösa det.
svalkar vinden - den svenska björnstammen ♥
det bara e så - fonky fresh ♥
love the way you lie - rihanna ♥
how you rewind me - nickelback ♥
stay with me - ironik ♥
flickan och kråkan - timbuktu ♥

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Fin blogg!

Allt bra? :)

2012-02-07 @ 00:01:52
URL: http://m1m1.myshowroom.se
Postat av: Sara - IMSOOUTRAGEOUS



sv kul att du är med och tävlar :D

jag meddelar som vanligt när vinnarna är lottade och glöm inte att man får anmäla sej 3 ggr :)

ska du göra något speciellt ikväll?

2012-02-07 @ 16:02:21
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv hihi :d lycka till sweetie !

2012-02-07 @ 16:04:33
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0