Bara för att liksom!

1. Namn? – Amanda Sandell
2. Ålder? – 17.
3. Bor ? – Eksjö
4. Har du skilda föräldrar? – Ja.
5. Husdjur? – Två hundar, men vill ha en guldfisk också.
6. När är du född? - Den 18 Juli 1994.
7. Klass? - Iv10
8. När ska du sova ikväll? – Vet inte, inte planerat direkt….
9. Duschat idag? - Nej.
10. Pussat någon idag? - Nej.
11. Vad har du ätit? – En stor kopp Obo'y till frullää och lite godis, men blir mat nu också!
12. Dagens klädsel? - Degbraller och tjockiströja.
14. Vem pratade du med i telefon senast?- Vet inte, don't remember ;)
15. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?- Från Bosse: "De ja :) Händer ikväll då? :) Nä jag ska laga mig lite mat tänkte jag :P"

FAVORIT:
16. Film? - Grease/Mamma Mia
17. Mat? - Stark mat typ kinakäk, mumma!
18. Dryck? - Julmust ;D
19. Ämne i skolan?- Verkstad / Körkort

SENASTE:
20. Fylle kyssen? – Jadu, Hos Lisa en vacker Novemberkväll!
21. Gången du drack? – Nyår!
22. Gången du spydde? - Spyr typ aldrig.
23. Gången du var hög? - Näe du det har jag aldrig varit.
24. Personen som såg dig gråta? - Ole..

ANTINGEN ELLER:
25. Svart eller vitt? - Svart
26. Hund eller katt? - Katt.
27. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på, gillar båda.
28. Singel eller upptagen? - Jag är singel! ;)
29. Big brother eller paradise hotel? - LOL BB!!
30. Choklad eller lakrits? - Choklad.
31. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg!!
32. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt.
33. Coca cola eller fanta? - Fanta.
34. Pizza eller kebab? - Kebab.
35. Älska eller älskas? - Båda såklart.
36. Leva eller dö? - Leva.

ANTAL:
37. Personer som sagt jag älskar dig? - Rätt många, vänner & familj!
38. Gånger du haft minnesluckor? - Typ 3 gånger, riktigt grova också haha.
39. Piercingar har du? - Har 5/6 öronen
40. Personer du saknar just nu? - Ole..
41. Gånger ditt hjärta brustit? - 2..

VEM:
42. Vill du kyssa nu? - A,
43. Hade du senast en msnkonversation med? - Ben tror ja..
44. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Massa äckliga horor, "M"
45. Förtjänar att dö? – Samma svar som ovanstående.

VAD:
46. Gör dig glad? - Umgås med vänner som får mig att skratta och må bra.
47. Gör dig ledsen? – Att jag gav 7 månader av mitt liv till någon som inte förjänade en timma av mitt liv egentligen. Ush det äcklar mig mer.
48. Vad vill du helst göra nu? - Inget typ.
49. Vill du ha nu? - Vår ♥
50. Längtar du till? - Att fylla 18 :D
51. Är det bästa som har hänt dig? - Mina vänner och min nya familj såklart.

HAR DU NÅN GÅNG:
52. Hånglat med nån riktigt ful? - HAHA, ja..
53. Hånglat med nån som du älskat? - JA
54. Hånglat/kysst nån snygg? - Ja! ;)
55. Varit kär? – Ja
56. Skrattat så mycket att du har spottat ut nån dryck du haft i munnen? - HAHA JA FRÅN NÄSAN MED…
57. Pussat en tjej? – Ja.
58. Gjort bort dig? - Det gör väl alla?
59. Druckit alkohol? – Ja.
60. Lurat någon? - Ja.


Kommentarer
Postat av: Julia

Men omg, bor du i Eksjö? xD

Haha det gör ju jag med! O.o

2012-02-16 @ 19:35:54
URL: http://juliadahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0