Young girls and Cadillac cars!

Heyheyhallå! Brist på saker att skriva, men kan berätta lite om min dag.
Vaknade vid 8, klädde på mig plattade håret osv allt sånt där. Sen drog jag till bussen, kom till skolan & direkt när jag kom till skolan följde jag med Ben till Ica. Efter det drog vi till Iv igen och hade lektion, jag pluggade matte. Hahah sugeer på matte men fick massa hjälp och klarade uppgifterna till slut *stolt*. Och sen vare lunch, drog dit med Ben, Emil, Erik, Fidde & Emelie. Och sen drog jag och Ben och rökte. Efter det var det lektion igen, och jag valde att plugga matte (hade egentligen körkorts-teori, så är lite stolt) fast pluggade inte så mycket. Sprang mest runt som en idiot, haha. *HYYYPRET AMANDA*. Sen drog jag och Ben till bussen!
När jag kom hem fick jag reda på att vi skulle ta hand om en schäfer ett tag, och sen kanske ta över den, hans namn är Rex, så nu har vi både en Roy & en Rex! ;D Men i alla fall, med den underbara känslan i kroppen fick jag för mig att städa mitt rum, och satan i gatan vad fint det blev, redigt nöjd. Nu väntar jag bara på att Ole ska komma hem så att jag kan få mina cigg, heheheh. Och nu antar jag att ni har slutat läsa, för detta var verkligen inte intressant. Snälla hjälp mig! Vad ska jag blogga om? (a) KOMMENTERA!
GLÖM INTE BORT FRÅGESTUNDEN, KLICKA HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0