mitt liv är så kul ibland..

OM JUST DIG;

FULLSTÄNDIGT NAMN; Amanda *** ******** Sandell
FÖDD; 18 juli 94
BOR; Bruzaholm
SMEKNAMN; typ.. Mannah, Mandi, Manda, Sandell 
INTRESSEN; Pyssla, Pussla, Baka Cupcakes, Färga håret, va med kompisar, osvosv. 

 

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD;
SAKNAT NÅGON
; yes
ÅNGRAT NÅGOT; japp
LJUGIT; mje, inte vad jag minns i alla fall
SVIKIT NÅGON; ah
KÄNNT DIG SÄMST; haha, jaa
GRÅTIT; ja.
SKRATTAT; ofc ! :D
VARIT SJUK; är det nu
VARIT UTOMLANDS; nooope

KÄNSLOR;
GRÅTER DU OFTA
; alldeles för ofta
SKRATTAR DU OFTA; ganska ofta ja (: 
HUR KÄNNER DU DIG JUST NU; Go & Glaa Kexchoklaaa'
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN; till och från
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD; näääääääsh
HAR DU NÅGRA HEMLIGHETER FÖR DINA FÖRÄLDRAR; ja? :o


KÄRLEK
;
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD;
nej, två månader sen, men de försvann

BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD;
nooope
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN; nej, jag är kär i Alexander..
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID; nee
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU; ja,
OM JA, VEM; Christian

HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD; 1
HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD; bara me alle
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN DENNA MÅNAD; mhyeahs
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN; yes
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU; Alexander
SKA EN KILLE VARA SÖT ELR HET; haha, vilken fråga :D 
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELR KORT; Doesn't matter
SKA EN KILLE VARA BLOND ELR BRUNETT; don't care

UTSEENDET PÅ DIG;
BRUNETT ELR BLONDIN
; svart/rött
ÖGON FÄRG; äckelgröna
LÅNGT ELR KORT HÅR; rätt så halvkort, tror jag
SNYGG ELR FUL; vafan, inget av de ? :o eller..? :C
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE; ja och nej


Kommentarer
Postat av: MELINDA

sv: tack1! :D ja gör de!



ja det är det jag menar, sen när folk frågar vart man köpt den, man ba "jag har gjort den själv hohoho" :D

2012-01-26 @ 16:25:55
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: JULIAOFSWEDEN ♥

-jag gör inte så mycket, ska vi lägga till varann på bloglovin? om vi redan inte följer varann där, hihi kramis!:)

2012-01-26 @ 17:57:22
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0