VILL HA LÅNGT HÅR TILL SOMMARN!

Palla ha löshår och massa mojs @ sommarn, så ska försöka få mitt egna hår lite längre med hjälp av:
Läst på massa olika bloggar osv att om man applicerar oljan i hårbottnen och topparna så ska håret tydligen växa mycket snabbare. Kanske är olika från person till person, men värt att beställa hem några flaskor och testa iaf. Kostar bara 33:- per 100 ml flaska @ Bodystore.com
Läst på massa ställen att B-vitaminer ska skynda på hårväxten. Går att köpa vitaminer i hälsokostsaffärer, annars finns det i mjölk, broccoli, banan och massa saker. Jag svälter ihjäl i skolan hela tiden så kan ta mig en gooo liten banan då. Eller gå runt och knapra på en broccoli.

Tänker inte sluta platta, tupera, färga osv men ska försöka vara liite snällare mot mitt hår. Ett tag tvättade jag mitt hår varje dag bara för jag tyckte det kändes äckligt av alla produkter, så ska tvätta mer sällan


Skulle vara jätte sött att dela med dig av det isf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0