jag är en vanlig tjej, är det så svårt att se?

Ska jag behöva ändra på mig, för att accepteras av er?
Ska jag behöva bli en helt annan person, för att bli accepterad av er?
Ibland, vill jag bara släppa taget o sjunka till botten. För då finns jag inte mer. Ingen skulle väl bry sig.
Allt är kaos nu för tiden. Att folk aldrig kan få vara sig själva? 
Allt går ut på utseende nu för tiden. Man ska behöva vara snygg för att passa in?
Ha snygga kläder? Alla dömer efter utseende. Det är personligheten som går först?
Folk kan inte bara behöva ändra på sig för att en enda person, ska acceptera en.
Man ska behöva sminka sig så snyggt, stå i över en timme och välja kläder.
Det är sjukt. Allt , man ger allt för att passa in.
Man är sig själv, man ska förfan aldrig behöva ändra på den man är? Man föddes så liksom, varför klagar ni?
Man kan inte ändra på sitt utseende som man fick när man föds ?
Jag förstår inte. Så här är livet nu för tiden, sjukt .. 

- Om ni inte vet, ska ni inte döma.

Man är aldrig perfekt, man accepteras inte av andra för hur man ser ut?
Rätt hemskt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0