Nu ligger dina kläder ute på gatan.

Sorry for bad update guys.. Men har inte riktigt orkat, då jag inte har något speciellt att blogga om..
Något speciellt ni vill att jag ska blogga om? Släng iväg en kommentar då! :)
Kan berätta lite om dagen kanske, började med att jag drömde en mardröm så vaknade i panikångest klockan 5 i morse, somnade om och vaknade likadant klockan halv 7 så då var det bara till att pallra mig upp. Fixade iordning mig lite och slängde på mig kläderna närmast sängen (som alltid) haha. Träffade Ole vid bussen & tog en cigg med han, sen när ja kom till skolan satt ja och läste hela dagen(!?) haha, as nice!
Efter skolan drog jag till banken och fixade nytt kort, mitt e ju spärrat xD. Så det kommer på fredag! Sen ringde Ole och jag drog till Vero Moda för att värma mig tills han kom dit, men han hade i alla fall med sig Joel och ngn mer :P
Sen så drog vi till SockerBiten och chillade där med A-K lite. Sen så drog vi vidare mot Elgiganten, och där ifrån fick jag med mig ett par hörlurar, as skööna! :D Sen drog vi till bussen, träffa min fostermamma & lite annat skönt folk som vi snackade me!
När vi kom till Bruzaholm hängde Ole med mig hem, vi satt o chilla lyssna på musik oså, sen drog han hem & nu sitter ja här själv. HEHEHEH.
Kommer kanske ngt mer inlägg lite senare. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

missa inte chansen att vinna en grym goodiebag på min blogg!

http://hannalovisasol.se/2012/february/tavling-vinn-en-goodiebag.html#comment

2012-02-08 @ 21:19:11
Postat av: Elina Bäckman

Fin blogg! :D

2012-02-08 @ 21:24:34
URL: http://superbbabe.blogg.se/
Postat av: Sofia

Om du har svårt att komma på något att skriva om så kan jag alltid rekommendera den där "dagslistan" du just kommenterade hos mig ^^

2012-02-08 @ 22:25:09
URL: http://elekktrobitch.blogg.se/
Postat av: Bamode

Jääätte fin blogg!

Några planer för ikväll?!

Kraaamm <3

2012-02-09 @ 08:14:05
URL: http://bamode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0