sjuklingen uppdaterar..

Usch, huvudvärken är enorm. Det gör så j*vla ont.
Önskar bara att det kunde gå över.
Som ni vet så bor jag i fosterfamilj, och nu i bloggen orkar jag inte skriva "fostermamma"/"fosterpappa" så jag kommer skriva mamma & pappa. Bara så att ni vet det!
Iallafall, mamma och pappa åkte in till stan idag och lät mig vara hemma med Roy, deras hund, så vi tog en promenad, skönt!
Sen slängde jag på en film, "full of it" och den var kanske inte den bästa jag har sett men den var rolig!
När mamma & pappa kom hem hade de köpt godis, juice, clementiner och wienerbröd till mig, mums!

Kommer upp lite tips om hur man fixar naglarna sen, och även vad man ska äta för att äta rätt! :)

UNDRAR NI NÅGOT? - fråga! - svarar på allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0