bara för att jag kan, liksom!

Ditt namn? - Amanda
När fyller du år? - 18 Juli.
Vad har du på dig just nu? - Ljus-gråa mjukisbrallor, Vitt linne, Svart-silvrig adidaströja och björnfitta.
Vilken årstid är bäst? - Sommar och vinter
Vad tycker du mest om hos dig själv? - min vikt.
Vad är du bra på? - Pyssla & Pussla heheh.
Vem älskar du mest på denna jorden? - Min lillasyster Tindra!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans, om det är någon jag vill sova med.
Vem är din allra bästa vän? - Ole & Fia tror jag.
Vem vet allt om dig? - Ingen, men jag tror Myggan vet mest
Har du kysst någon idag? - Näe
Är du en bra pojk-/flickvän? - Jag har absolut ingen aning, men i hope so,
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - japp
Har du ett förhållande? - Nej.
Är du romantisk? - Ehm, kan nog vara det om jag vill.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja.
Har du lekt med någons känslor? - Nej.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Just nu vet jag inte, allt är så rörigt..
Har du varit tillsammans med två samtidigt? -hahahah ja, när jag var 6 år (a
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - No idéa
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Haha nej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej.
Är du singel? - Japp.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja det gör jag.
Kärlek eller sex? - Kärlek.
Har du varit kär i någon? - Ja.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Nej ingen av dem
Vem har du mest gemensamt med? - Ingen tror jag, jag är en egen individ, ett original!
Vem sover du oftast med? - Forever alone
Vad har du gjort idag? - Vaknade av att ja svettades, har ätit frukost, varit ute med Roy och rökt.
Har du varit glad idag? - Ja.
Har du varit ledsen idag? - Nej, har vart på dåligt humör bara.
Har du gjort något bra idag? - Varit ute med Roy
Vad ska du göra nu? - Sitta framför datorn, kanske ut och gå en sväng.
Har du gjort något dåligt idag? - Ja.
Vad har du ätit idag? - Yoghurt & Polly
Har du duschat idag? - Nej, jag ska det snaaart
Är du trött nu? - Ja, lite smått.
Vad händer imorgon? - Skola, fast jag vill inte.
Vem ringde du senast? - Alexander.
Vem ringde dig senast? - Mamma., fast jag missade det.
Vem sms:a till dig senast? - Alle
Vem sms:a du till senast? - Ole
Är du hungrig just nu? - Nej.
Vad är klockan nu? - 14:22
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook, blogg.se, utterbanan.blogg.se & bloglovin'
Hur länge sen var det du träffa din mamma? - i onsdags tror jag
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - i tisdags tror jag det var..
Lyssnar du på musik just nu? - Japp.
I så fall, vilken låt för tillfället? - First of the year - Skrillex
Vad har du för skostorlek? - 39.
Kommer du överens med dina föräldrar? - nepp
Din hårfärg? - Blå & svart
Skor du hade på dig idag? - Mina vinterkängor (jättefjolliga).
Favoritmat och dryck? - Kina-mat & cider
Hur svarar du i telefonen hemma? - Svara inte i telefonen hemma, för bor inte hemma.
Hur svarar du i mobilen? - "Ah?" eller "Ah de e Amanda?"
Sov du ensam inatt? - japp, forever alone
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Jag sov
Vad var det senaste någon sa till dig? - Hejdå
Druckit idag? - nooope
Drömmer du mardrömmar? - Händer sometimes
Hur många kuddar sover du med? - 2.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? - Jordgubbe
Saknar du någon just nu? - Hm, typ.
Snus eller cigaretter? - Cigaretter ftw
Vill du ha barn? - Någon gång.
Längtar du till din nästa födelsedag? - Ja, för då fyller jag 18 åååår!
Är du blyg? - Ja.
Tycker du att du har fin dialekt? - "Hej jag heter Amanda och är från Småland, är alltså en snååål jävel"
Tycker du om fester? - Kan vara trevligt ibland.
Har du använt någon hårprodukt idag? - Nej.
Vad har du för planer till helgen? - Ingen aning, eller idag ska jag vara hemma men nästa helg vet jag inte :o.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? - 18.
Sprit, cider, vin eller öl? - Cider.
Hund, råtta eller katt? - Katt.

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: Kul att du är med i veckans blogg, säger till när vinnarna är uppe :)



2012-02-05 @ 16:04:32
URL: http://boxii.blogg.se/
Postat av: JENNI ~

Galet fin blogg tjejen! :DD

2012-02-05 @ 16:53:35
URL: http://blessedwithnotes.blogg.se/
Postat av: Sofia

Cool blogg :) älskar ditt hår ;)

2012-02-05 @ 21:20:34
URL: http://undead.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0