Det är fucking sjukt, är fett jävla pissed.

Sitter hemma nu & tänkte berätta om min dag, var hos mamma & erik idag. :)
sen när vi kom hem igen så kom Bosse och hämtade mig och vi drog till Hjältevad, till hans syster, sen träffade vi även Linus, hihi.
Mycket trevligt!
Sen drog vi hem igen, hämtade pengar och min mobil som jag glömde när han hämta mig , hahah. :P
Efter det drog vi till Eksjö och tjöta med folk och sen drog vi till Totto och tjöta me lite folk, efter det fick jag ett skoj samtal och drog tillbaka hem, så nu sitter jag här och ska kolla på tv och snart sova tror jag. Men nu ska jag ut och röka, sen hörs vi kanske imon! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

sv; haha, taack så mycket :)

2012-02-11 @ 22:26:35
Postat av: Isabelle

sv; haha, taack så mycket :)

2012-02-11 @ 22:26:55
URL: http://onlyisabellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0