Du får inte ge upp en kamp, och du får inte ge upp när vägen blir brant.


Usch satan så trött jag är!
Jag skulle verkligen kunna gå och lägga mig igen, även att jag gick upp vid 2..
Men samtidigt är jag såå sugen på att dra ut och hitta på något ikväll, men det är väl ingen som vill som vanligt.. 
Är så sjukt sugen på att dra på fest. tänk vad gött det hade varit eftersom att jag inte har festat ordentligt på över 2 månader..
Men nu bara svamlar jag om saker som ingen vill läsa ändå.. Så nu ska jag sluta.
Hörs senare om jag har något intressant att skriva! 
PUSSHAJ!



Kommentarer
Postat av: maja

sv: tack :D lessen att jag inte svara på det där om länkbytet, har haft lite fullt upp i skolan just nu och dessutom glömt. förlåt om det här låter jätte taskigt nu men jag vill helst bara ha mina egna länkar, jag brukar inte ha länkbyte, så ta det inte personligt. jag har en tjejs blogg-länk bara för att vi känner varandra irl. men jag kan kolla din blogg då och då :) följ gärna på bloglovin' om du känner för det, och tack igen!

2012-02-04 @ 17:30:12
URL: http://ssundstrom.blogg.se/
Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan hur mår du idag? :)

Checka gärna in mina kategorier "jag syr" för att tycka till om det jag har sytt och "some funny shit" för ett gott skratt! :)

2012-02-04 @ 17:54:25
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0