Get your dirty hands of my baby..

Suttit och kollat på 'Familjen Annorlunda' & nu kikar jag på 'Chefen Undercover' fett sköna program, och älskar 'Familjen Annorlunda'! Skulle själv kunna tänka mig att ha en så stor familj, sjukt mysigt ju!
Och 'Chefen Undercover' är också förjävla bra, det är chefen som låtsas vara en praktikant, och ska ta reda på hur arbetarna har det när de ligger ute och gör sina arbetsuppgifter! Rekomenderar det!
Nog om det, nu ska jag ut och röka, ta något att äta och sen funderar jag på att dra mig in i duschen en snabbis, och så måste jag ut och röka me, och hitta mina termobrallor, skidvantar & en fiiin mössa :P
Men det kommer komma upp lite inspiration innan vi stänger ner för natten ;)
Ser ut som värsta biffen ju! ;D

Kommentarer
Postat av: Anki

Har aldrig sett nått av programmen, ser inte så ofta på tv nu för tiden..

Men de verkar jättebra!

2012-02-21 @ 13:18:46
URL: http://baraanki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0