Jag är inte lycklig såhär.

Jag är inte här, jag menar jag är här, men ändå inte. Det är jämt så. Jag kollar på er genom glaset, och bryr mig inte. Jag kollar bara. Ibland hör jag vad ni säger, ibland inte. Ibland gapar ni bara som fiskar.
Om ni fattar?

Idag har jag varit på iv, fikat med mamma & syster, tagit några cigg med bra sällskap, och frusit tårna av mig i väntan på tåget.
Ingen lust att skriva massa rader idag, är liksom inte på humör.
Känner mig som 5 hjulet liksom, och som en åskådare. Hoppas ni har förståelse?

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej hej igen :)

Det var inte igår! Jag vet inte om du kommer ihåg mig, Kikar in här ibland och tänkte fråga hur det är med dig nuförtiden :D ?

2012-02-02 @ 14:55:58
URL: http://svettlukt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0