SLUTA!

Sluta med att säga "Jag finns" när ni fan inte gör det när ni väl behövs! Så jävla oäkta, onödigt och tilliten för er sjunker. Jag är trött på att folk bara "Mår hon verkligen bra?" pga min sti, LÄGG AV FÖR HELVETE!!! Mår bara sämst när ni håller på så som ni gör. Och i korridoren så behöver ni inte ge mig och mina polsare 91748943 meters gångsplats. Men det är ju kul att ni har den äckliga respekten, fan, gå och knulla och få eran kuk i munnen så kanske ni håller käft och växer upp! Östanå är inget annat än bara skit, det ändå som räknas är mode, seriously? Det är ingen jävla modevisning. Ni behöver inte kolla på mig om ni nu inte gillar mig, för jag gillar inte eran uppmärksamhet. Om ni har något att säga, så kan du gå fram och säga det.

Tror ni att det är konstigt att jag blir pissed off?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0