Snodd lista.

Hur gammal är du om fem år?
23

Vem tillbringade du minst två timmar med idag?

Kenth & Pia

Hur lång är du?
Jag tror att jag är 1.77 cm ungefär :)

Vilken är den senaste filmen du sett?
Ice Age 3 :)

Vem ringde du senast?
Erik

Vem ringde dig senast?
Mamma

Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Jasså, har det blivit mer liv eller? Nä jag sitter och kollar på tv :)" - Bosse! 

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Ringa helst, men har oftast inga pengar på mobilen, så blir väl sms ändå.. 

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda.

När såg du senast din mamma?
Igår..

När vaknade du idag?
halv 11 tror jag minsann att det var!

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag har faktiskt ingen aning. Men mår förhoppningsvis bra, bor tillsammans med han och har det bra, bra jobb och hyfsad bostad..

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Det var längesen jag skrattade så jag inte fick luft, Men jag skrattade åt vissa saker tidigare idag som jag inte tänker ta upp i bloggen.

Hur stor är din säng?
80 cm tror jag.

Sover du med eller utan kläder på dig?
Trosor + T-shirt och kallingar ibland som jag gjorde i slöjden för flera år sen (a)

Vilka städer har du bott i?
Eksjö bara

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Beror på. Jag älskar converse, men det är drygt att ha skor för länge, så strumpor. Eller tofflor.

Är du social?
När jag känner för det. Oftast, nej.

Tycker du om kaffe?
Njaa, ibland är det gott att dricka kaffe, när man röker till exempel! 

Vad dricker du till frukost?

Juice / Oboy, det är standard. Eller ja, de gångerna jag äter frukost iallafall!

Sover du på någon särskild sida?
Mitten av sängen, men oftast hopkurad på höger sida med ena armen under kudden.

Kan du spela poker?
Nja, njä. Spelat poker oseriöst, men jag kan väl inte direkt.

Tycker du om att mysa/kela?
Ja, såklart.

Är du en beroendemänniska?

Eeh.. Både ja och nej. Är nikotinberoende, röker osv. men jag tror att jag skulle kunna sluta, det är bara det att jag inte vill tillräckligt mycket. Orka bry sig liksom.

Känner du någon med samma födelsedag som din?
Kände* vi gick i samma klass 7:an - 9:an, men känner han inte längre :P

Vill du ha barn?
Njaa, eller ja. Det vill jag ju ha. Men inte nu. :)

Har du någonsin åkt ambulans?
Jaa det har jag , inte roligt.

Sover du med gosedjur?
Oftast inte. De sitter på sängen ibland men jag brukar flytta undan dem när jag ska lägga mig. Om jag inte mår dåligt för då kan det hända att jag sover med någon utav dem.

Flirtar du mycket?
Nepp.

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Har inte körkort, och har inte fått det med moppen heller, stolt!

Vilken var den senaste boken du läste?
Eh.. Expert på att rodna - Katarina Von Bredow tror jag det var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0