Svar på frågestunden!

1. Vem har gjort dig design? Fin!
Svar: Jag har lånat den från www.designadinblogg.se :) Tack!

2. Vad tycker du om min blogg, http://alizzze.blogg.se/ ?
Svar: Jag tycker den är jättefin! :)

3. vad använder du för tandkräm?
Svar: Ja du, jag vet inte, men colgate tror jag! :)

4. Vilka bloggar följer du?
Svar:
Keela.se
Hofh.se
Kandylandy.se
Caty.se
Utankontroll.blogg.se
Och lite andra, som jag inte orkar skriva upp! :)

5. hur många läsare har du ungefär per dag?
Svar: Jag har ungefär 20-60 läsare om dagen, så har absolut inte mycket! :)

6. Vilken är din favorit färg på hår? :)
Svar: Oj den frågan var verkligen inte enkel, men om man tar "vanliga" färger först så är det Blondt tror jag, fast sen beror det ju på vem det är som ska ha färgen, för alla passar ju olika bra i alla färger!
Men tar vi då "annorlunda" färger så gillar jag bäst Turkos färg på håret, så kommer mitt hår bli inom kort också! :D

7. hur gammal e du? :)
Svar: Jag är 17, 5 år, och fyller 18 år den 18 Juli i år! :D

Hoppas ni fick svar på allt ni ville, men är det något annat är det bara att fråga! :D


Kommentarer
Postat av: candy♥

Det är bara bra:)

2012-02-16 @ 16:25:24
URL: http://ccanddy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Undrar kan du klicka på en av mina partystuff annonser på min blogg, tar bara 2 sek och skulle vara sjukt snällt, kram!

2012-02-16 @ 17:45:58
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0