TIPS PÅ NY MOBIL?!?! - HJÄÄÄÄLP MIG!

TjEnArE bLoGgEn!
Hahaha, brist på liv här då, but that's life!
Vaknade runt 12:30 någongång och har inte gjort ett piss sen dess. Eller jag har ju ätit frulle, Rostade mackor m. ost och sen en stoor kopp Obo'y! :D 
Mums!
Sen har jag kollat på en ny mobil, min är ju helt mongo, nu fungerar inte högtalarna så ska fixa en ny tele genom telia, min har krånglat i snart ett år, fick en ny men en likadan Xperia x8, som suger!! Så ska kräva att jag får en x10 som ligger i samma prisgrupp, eller har ni någon telefon ni kan tipsa om som finns på telia och kostar runt 1800-2500 kr? SKRIIIIIV!


GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN, KLICKA HÄR!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Åh, tack så jättemycket :) Vad snäll du är, jättekul att du känner så :) Det glädjer mig verkligen :D

2012-02-19 @ 16:35:01
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Jennie - utbildar mig till medialterapeut och älskar att fotografera!

sv: tackar :D vad glad jag blir! allt bra?

2012-02-19 @ 16:49:04
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla mediamarkt eller elgiganten? hemsidorna är enkla och priserna låga

2012-02-21 @ 09:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0