What makes you beautiful..

Tjena alla flickor, pojkar, gubbar, gummor, pappor & MAMMA!
Jag vet inte vad du vill komma fram till mamma, men jag skriver vad jag vill på bloggen OCH JA, JAG KOLLAR EN EXTRA GÅNG VAD JAG HAR SKRIVIT INNAN JAG PUBLICERAR DET!
Men nog om det, var i skolan idag, och började vid 10:00 så tog 08:57 bussen och kom in runt halv 10 :P
I skolan gjorde jag inte mycket, utan pluggade lite matte och läste lite i en bok.
Och sen tog jag 14:10 bussen till bruza och drog till Ole :D 
myycket trevligt att träffa sjuklingen!
Hörs sen ska äta snart :)



Kommentarer
Postat av: Alicia Jasmine ♥

Hej! Jättefin blogg :) hade blivit jätteglad om du hade tid och ville kolla in min blogg?.. hihi! ha en jättebra kväll, kram!

2012-02-20 @ 19:20:58
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0