As bra frågor!! - KOPIERA!!

 

Tre namn jag skulle vilja vara döpt till:
Lea, Nea, Sanne

Tre saker jag gör dagligen:
Borsta tänderna, Röker, Lyssnar på Musik

Tre tillfällen jag ofta gråter:
När jag blir sårad, När jag får hårspray i ögat och när jag blir förbannad!

Tre filmer jag aldrig får nog av:
Mamma Mia, Grease & Byhåla 1&2 - ronny & ragge!

Tre saker inte många vet om mig:
Jag bor i fosterfamilj. Jag Har Blått hår, Va i hultsfred för första gången i mitt liv igår ;D 
Tre saker jag gärna gör när jag är ensam:
Musik på högsta volym, dansar & sjunger massvis, vara olydig! ;D

Tre program jag gärna tittar på:
CSI, House, Scrubs

Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
Att skriva, säga ifrån, lärt mig att ha roligt!

Tre saker som jag skulle vilja lära mig:
Lära mig Photoshop, Skrivteknik, Köra bil.

Tre förebilder:
Min mormor, WaxAnn, Gurgeldoris!

Tre saker jag har om 10 år:
Jobb, Bra boende, Snygg bil!

Tre ord/uttryck jag tycker bör användas mer:
Alla är lika mycket värda.

Tre personer som jag skulle vilja besvarade samma frågor:

Gurgeldoris, Alexander, Moa!

Tre avslutande övriga grejer:
1. Var dig själv!

2. Ge inte upp förens du har det du har fått!

3. Behandla andra som du själv vill bli behandlad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0