Bitches talk shit cause they think they know me but, if I had a dick they'd be the first to blow me.

vad gör du just nu? lyssnar på musik & sitter här,  
har du någonsin hatat någon? ja det har jag.
vad har du gjort idag? städat rummet, bloggat, ätit frukost, vart ute med hunden
hur tycker dagen har varit? jag är asnöjd än så länge, och det kommer blir bättreee
är du i ett förhållande just nu? nej..
har du ljugit någon gång? yapp det har jag
ljuger du ofta? nej
hur vill du att din framtid ska se ut? flytta hemifrån, ordna upp mitt liv, och gå på högskola
vilken linje går du på? jag går på iv
vad är det värsta du vet? stress, folk som ljuger om saker man vet sanningen om.
är du kär? ja..
helsvensk? nej
är du nöjd över det nya året hittills? ja ganska
vad ser du fram imot? att åka skidor, och att fylla 18 ååååårr
vad har du för hårfärg? svart/röd just nu men ska bli svart/blååå
har du någon gång åkt i en polisbil? jaaa..
saknar du någon? ja många och mycket
är du pratglad? ja men ibland inte
vilken hårfärg är finast? beror på vilken person man menar
ögonfärg och längd? grön-blå 177 cm
är du lycklig just nu? ja det är jag :D
vad vill du ha just nu? helg
vart är du född? Eksjö BB
vart bor du? eksjööö
vad gillar du att göra på fritiden? går inte på någon sport.. kompisar, datan och vara ute
vad saknar du? att åka skidor :)
bråkar du ofta med dina föräldrar, varför iståfall? jag har ingen kontakt med mina föräldrar
är dina föräldrar skilda? ja
någon speciell du vill träffa just nu? jao
har du några piercingar? några i öronen
har du varit utomlands detta året? nej inte än iallafall
vart vill du vara just nu? hm.. i ann's bil påväg till hultsfred!
har du blivit sårad denna månad? japp
är du rolig? Hahahah, jag tycker det! :D
hur mycket är klockan nu? 13:50
vad tänker du göra härnäst? fixa mig, sätta i löshåret och dra till bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0