blogg.se dampade

ledsen att jag inte har uppdaterat något men blogg.se har inte fungerat på hela eftermiddagen/kvällen.
Åkte till nässjö idag till tandläkaren, och sen gjorde jag lite andra saker..
fick med mig ett par nya hörlurar hem för 10 kr, vääärt!
Men nu ska jag nog krypa ner i sängen en sväng tror jag och lyssna på lite musik, har ju lagt in massa massa massa ny musik i mobilen, så måste ju nöta det lite! ;) 
Men jag uppdaterar imorgon så fort jag får chansen, hehe. 
OCH IMON SKA JAG TILL SKOLAN *HAPPYFACE* hihihi.
Men ah, hörs imon! 
PUSS&SMEK! ;D

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

allt bra? :)

2012-01-31 @ 18:45:08
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0