I won't let you say goodbye, I'll be your reason why.

Hej tjeena hallå!
Ledsen att jag inte har bloggat något knappt, men som sagt, blogg.se dampade och sen har jag vart upptagen av en massa annat också, eheh.
Pratat massa med Ann-Sofie & Magnus idag på iv, behövdes kan jag ju säga. 
Sen så drog jag till bussen, va jätte sen så asglad att jag hann med den ;)
Drog hem, gick och la mig i sängen, lyssna på musik och läste, 'Expert på att rodna - Katarina Von Bredow'. Tänkte tipsa om den i nästa inlägg! :) 
Men jag skriver mer senare, pusspuss!

This is the last night you'll spend alone
Look me in the eyes so I know you know
I'm everywhere you want me to be
The last night you'll spend alone
I'll wrap you in my arms and I won't let go
I'm everything You need me to be



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0