visa ditt intresse eller förlora mitt!! :(

Okey, jag vet att det inte alls är bra att skriva när man är förbannad, men jag försöker iaf....
Lisa har sovit här inatt & igår va vi i Hultsfred & Vimmerby Me Ann & Jonas, fint!
& sen drog vi hem hit tjöta lite me kenta o sen drog till Eksjö & Käka pizza me Runken & Jimmy! ;D
Sen däcka vi förbannat tidigt, lisa däcka nog vid 11 tror ja och ja vid 12 hahha ;b
Och sen vakna hon runt 7 snacka hon om ;o
och ja vakna vid 9, vände mig mot henne, klia mig på näsan, vände mig bort, och fort som fan vände mig mot henne igen o ba slog upp ögonen, hahha hennes blick!! :D
avled....
Sen blekte vi mitt hår, & sen la i blått , men Pia har hårfönen så kan inte torka de och kolla hur de blev, faaaail!
men som tur e kommer hon hem snart ! ;D 

Aja ska ut och röka nu, posshajjjJ!
Ny profilbild på facebook också! :

Kommentarer
Postat av: kalle

Allt bra med dig? :D

2012-01-27 @ 22:17:39
URL: http://kallehedin.blogg.se/
Postat av: Ann WaxAnn Nilsson

hehehehe nice som faaan va det hihihihihihih

2012-01-27 @ 22:27:10
URL: http://annn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0